vineri, 7 mai 2010

SALATA DE NAUT CU LINTE

Aceasta reteta corespunde zilelor de amidon


Ingrediente:
-100 naut fiert (v-am mai explicat cum)
-100 g linte fiarta al dente
-1 ceapa rosie sau esalote
-1 tija de telina apio
-sare, piper
-seminte de in coapte si rasnite
-1 lingura ulei de masline
- 2 linguri sau mai mult de zeama de lamaie
Preparare:
Intr-un castron se pune nautul si lintea fierte, ceapa taiata rondele subtiri, tija de telina taiata rondele subtiri,



sare, piper, uleiul si zeama de lamaie. Se amesteca usor si se aseaza in salatiera cu ceva verdeata (eu am pus marar), dar e suficient si cateva rondele de telina, pe deasupra si semintele de in presarate.


Se lasa jumatate de ora si dupa aceea se consuma. In reteta originala, care este de origine mexicana, se adauga si ceva mustar iute, dar eu am renuntat, ca-i strica gustul. Este excelenta!

Reteta editata de catre Elena Toma pe forum oneden.com si pe Bucataria Elenei

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu