Majoritatea retetelor se gasesc pe Tunde's Blog si pe forum oneden.com la sectiunea Bucataria Noastra - Retete Rina's 90 - ziua de proteine, ziua de amidon, ziua de carbohidrati, ziua de vitamine si pe aceasta cale multumim tuturor celor care au contribuit la acest continut bogat de retete in special fetelor de pe forum oneden.com - Dieta de 90 zile ...

Cake rapido - varianta cu vanilie

>> sâmbătă, 8 mai 2010



Aceasta reteta cotespunde zilelor de carbohidrati seara

Ingrediente:
-4 linguri rase faina
-4 linguri rase zahar
-1/2 lingurita praf de copt
-3 linguri lapte
-3 linguri ulei
-1 plic zahar vanilinat
-coaja de lamaie si portocala si stafide
-1 ou
Se amesteca ingredientele uscate, se adauga, laptele, uleiul, oul, mirodeniile (fara stafide). Am uitat de castronel, am pus tot in cana, dar promit sa o fac la ziua de carbo in castronel, sa iasa frumos. Am uns cana putin si am turnat compozitia, am pus stafidele si cu ea la microunde pentru 5+5 minute.
Iata ce a iesit, si au fost incantate cucoanele cand le-am facut in 15 minute praji. Pe care am stropit-o cu sirop de caramel.

Reteta editata de catre Elena Toma pe forum oneden.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Asezati acest bener pe blogurile voastre

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP