sâmbătă, 8 mai 2010

Cake rapido - varianta cu vanilie



Aceasta reteta cotespunde zilelor de carbohidrati seara

Ingrediente:
-4 linguri rase faina
-4 linguri rase zahar
-1/2 lingurita praf de copt
-3 linguri lapte
-3 linguri ulei
-1 plic zahar vanilinat
-coaja de lamaie si portocala si stafide
-1 ou
Se amesteca ingredientele uscate, se adauga, laptele, uleiul, oul, mirodeniile (fara stafide). Am uitat de castronel, am pus tot in cana, dar promit sa o fac la ziua de carbo in castronel, sa iasa frumos. Am uns cana putin si am turnat compozitia, am pus stafidele si cu ea la microunde pentru 5+5 minute.
Iata ce a iesit, si au fost incantate cucoanele cand le-am facut in 15 minute praji. Pe care am stropit-o cu sirop de caramel.

Reteta editata de catre Elena Toma pe forum oneden.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu