vineri, 7 mai 2010

HUMMUS

Aceasta reteta corespunde zilelor de amidon


Ingrediente:
-400 g boabe de naut fierte
-2 linguri pline de pasta de susan tahina
-zeama de la o lamaie
-ulei de masline
-apa
-sare, piper
-boia dulce si picanta
Preparare:
Boabele de naut fierte de voi,



nu de la cutie, ca e mai gustos asa, puse in blender. Se zdrobesc, adaugand putina apa, in functe de consistenta cremei. Eu am pus cam 100 ml. Uleiul de masline si zeama de lamaie, condimentele si pasta de susan si se mai mixeaza putin.
Nu foarte mult si nu la viteza foarte mare. Trebuie sa ramana o crema, nu sa devina foarte fina. trebuie sa o gustati si sa o condimentati dupa gustul vostru.


Aveti grija, este foarte buna, dar... are calorii multe si cantitatile recomandate sunt cat mai mici, intinsa pe lipie libaneza. Eu am taiat o lipie in niste fasii si le-am mai uscat putin in tigaia de teflon inainte de a manca hummus cu ele. Boiaua si putin ulei de masline se folosesc la ornat.

Reteta editata de catre Elena Toma pe forum oneden.com si pe Bucataria Elenei

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu