Majoritatea retetelor se gasesc pe Tunde's Blog si pe forum oneden.com la sectiunea Bucataria Noastra - Retete Rina's 90 - ziua de proteine, ziua de amidon, ziua de carbohidrati, ziua de vitamine si pe aceasta cale multumim tuturor celor care au contribuit la acest continut bogat de retete in special fetelor de pe forum oneden.com - Dieta de 90 zile ...

Crema de vinete

>> joi, 13 mai 2010

Aceasta reteta corespunde zilelor de proteine



Am descoperit reteta intamplator pe blogul unei Doamne din Targul Mures - Kalandok a konyhában ... o reteta usoara si fff gustoasa un pic mai altfel decat salata obisnuita de vinete ... e fara maioneza ...reteta o gasiti aici

Ingrediente:

- 2 vinete
- 200 g iaurt 0 %
- sare
- piper
- 2 catei de usturoi
- o ceapa verde
- o legatura de marar verde

Dupa ce am copt vinetele in modul obisnuit de fiecare in parte, le curatam si le tocam obisnuit ca si pt salata de vinete cu maioneza ... punem vinetele tocate intr-un vas, adaugam iartul, sare, piper, ceapa taiata marunt si usturoiul pisat amestecam bine bine ... luam mararul il spalam bine si il tocam marunt... cine doreste sa simta gustul intens de marar (eu asa am facut ca ador mararul) sa puna o legatura de marar intreg cine nu doreste sa simta intens mararul numai jumate de legatura. Adaugam mararul la vinete, amestecam pana omogenizam crema de vinete si pt a amesteca gusturile, aromele cum trebuie puneti crema in jur de 30 min la frigider ...
Se serveste pe o felie de paine neagra (din faina integrala si secara ) dimineata cu legume proaspete: rosii, ardei, ridichi etc



sau eu l-am servit si simplu langa rosii si ardei e o delicatete ...mai ales pt zilele de vara fierbinti ce vor aparea in curand ...


Reteta editata de Tunde pe Tunde's Blog
Pofta Buna!!!

5 comentarii:

radiowhisper.com 8 august 2011, 12:25  

Buna Seara!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper – un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi luăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

http://www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!

Poze nunta Cristiana 30 octombrie 2011, 03:24  

felicitari, in primul rand pentru blog,
iar in al doilea rand pentru minunatele postari. chiar m-a impresionat articolul.succes in continuare

camelia 26 februarie 2012, 04:47  

Salut,

Am intrat pe blog-ul dvs. si ne-a placut foarte mult - aveti retete culinare delicioase YUM!!! YUM!!!
Ne-am bucura sa va avem in familia Petitchef

Am fi incantati daca ati dori sa adaugati blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com astfel incat utilizatorii nostri, cat si noi, sa ne putem bucura de retetele dvs.

Petitchef este un portal frantuzesc bazat pe retete culinare. Cateva sute de blog-uri sunt deja inscrise si beneficiaza de expunere pe Petitchef.

Pentru a adauga blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com puteti folosi http://ro.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form sau puteti merge la http://ro.petitchef.com si dati click pe "Adauga blog-ul tau".

Toate cele bune,

Vincent
Petitchef

Sorina 2 iunie 2012, 05:52  

o reteta foarte buna, cu un gust minunat!

Diaconu Valcea Daniel 2 aprilie 2014, 08:02  

VINTI TRANS va ofera servicii de: transport marfa, transport marfa bucuresti, Transport adr, transport marfa periculoasa
la cele mai avantajoase preturi. Nu ezita si viziteaza site-ul nostru www.transportmarfarutier.ro

Firma Servicii SEO si Web design, va ofera servicii de
Optimizare SEO si creare Site de prezentare s-au
Magazin online, SEO. Pentru cei interesati facem link/banner exchange.

Trimiteți un comentariu

Asezati acest bener pe blogurile voastre

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP