joi, 13 mai 2010

Crema de vinete

Aceasta reteta corespunde zilelor de proteine



Am descoperit reteta intamplator pe blogul unei Doamne din Targul Mures - Kalandok a konyhában ... o reteta usoara si fff gustoasa un pic mai altfel decat salata obisnuita de vinete ... e fara maioneza ...reteta o gasiti aici

Ingrediente:

- 2 vinete
- 200 g iaurt 0 %
- sare
- piper
- 2 catei de usturoi
- o ceapa verde
- o legatura de marar verde

Dupa ce am copt vinetele in modul obisnuit de fiecare in parte, le curatam si le tocam obisnuit ca si pt salata de vinete cu maioneza ... punem vinetele tocate intr-un vas, adaugam iartul, sare, piper, ceapa taiata marunt si usturoiul pisat amestecam bine bine ... luam mararul il spalam bine si il tocam marunt... cine doreste sa simta gustul intens de marar (eu asa am facut ca ador mararul) sa puna o legatura de marar intreg cine nu doreste sa simta intens mararul numai jumate de legatura. Adaugam mararul la vinete, amestecam pana omogenizam crema de vinete si pt a amesteca gusturile, aromele cum trebuie puneti crema in jur de 30 min la frigider ...
Se serveste pe o felie de paine neagra (din faina integrala si secara ) dimineata cu legume proaspete: rosii, ardei, ridichi etc



sau eu l-am servit si simplu langa rosii si ardei e o delicatete ...mai ales pt zilele de vara fierbinti ce vor aparea in curand ...


Reteta editata de Tunde pe Tunde's Blog
Pofta Buna!!!

2 comentarii:

  1. felicitari, in primul rand pentru blog,
    iar in al doilea rand pentru minunatele postari. chiar m-a impresionat articolul.succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  2. o reteta foarte buna, cu un gust minunat!

    RăspundețiȘtergere