vineri, 7 mai 2010

MAGEADRA

Aceasta reteta corespunde zilelor de amidon


MAGEADRA
-100g linte verde (din cea mare)
-100g orez cu bob lung
-sare, piper
-3 linguri ulei de masline
-3 cepe
-4 cani de supa
Am pus lintea la inmuiat in apa calda cam 4 ore. Am pus supa la incalzit, cand clocotea am pus orezul spalat si uscat in prosop. Apoi lintea scursa bine. Am mai pus sare si am lasat sa fiarba la foc mic intr-un vas acoperit. Dupa 15 minute am oprit focul, am dat usor de cateva ori cu furculita prin amestec si am lasat 5 minute vasul acoperit.



In timp ce fierbea amestecul de orez cu linte am tocat ceapa si am pusa in uleiul de masline la inabusit. Cand era aproape aurita am pus sare, boia dulce si piper proaspat macinat. Ceapa am pus-o peste orezul cu linte.



Reteta Oanei editata de catre Elena Toma pe forum oneden.com si pe Bucataria Elenei

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu