sâmbătă, 8 mai 2010

Musaca de vinete si dovlecei

Aceasta reteta corespunde zilelor de amidon

Ingrediente:
1 vanata mare
1-2 dovlecei
1/2 ceapa rosie
sos de rosii
1 punga de granule soia
2 linguri de ulei
rozmarin proaspat, sare, piper, alte condimente

Am pus la incins o lingura de ulei in gratarul de teflon in care am pus rozmarinul proapat ca sa activez toate aromele.

Am taiat vanata si dovlecelul in felii lungi si groase de max 1 cm, apoi le-am uns pe toate cu uleiul aromat din tigaie.

Am inmuiat gralulele de soia in apa in care am pus doua linguri de Maggie ideea zilei - musaca de cartofi


In a doua lingura de ulei, am pus la inabusit jumatate de ceapa rosie, in timp ce restul legumelor le-am pus pe gratar.





Am adaugat peste ceapa sos de rosii Bolognese cu legume (asa l-am luat de la Carrefour)

Am pus intr-un vas de yena alternativ: vinete&dovlecei, granule de soia, sosul de rosii cu ceapa.



Apoi am bagat la cuptor pt 40 min la 15o grade.


Reteta editata de catre IrinucaR pe forum oneden.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu