joi, 29 aprilie 2010

Ce facem inainte de a ne apuca de dieta Rinas 90

Din experienta mea proprie pot sa spun ca inainte de a ne apuca de o dieta trebuie sa cercetam terenul, ce ne trebuie pt acea dieta, din ce consta, cat timp ne ia la gatit (pt persoanele ocupate), financiar cat ne va goli buzunarele (pt ca sunt persoane ca se uita si la bani, de nevoie)...
Pe mine m-a convins aceasta dieta pt ca pare usor, mananci diversificat, pt gatit timpul nu e fff mult avand in vedere ca in 2 zile mananci ceea ce gatesti la pranz si seara, poti manca ceva dulce o data la 4 zile, poti manca cartofi, paste si multeeee fructe ...
Dupa ce ne-am hotarat ca vrem dieta Rinas 90 ... ne documentam ... ne stabilim ziua de a incepe sa zicem peste 2 zile (sa avem timp sa ne cumparam ce ne trebuie, cartea zice ca ar fi bine sa incepem dieta "maine" insa uneori nu e posibil daca nu esti pregatit ) ...mergeti la cumparaturi cu listuta ... faceti un meniu pe 4 zile (din experienta va spun nu va lasati fara idee ce gatiti maine) si asigurati-va ca aveti tot ce va trebuie ... in special fructe ...din fructe veti manca destul de mult fata de alta data ...
Dupa ce ati planificat meniul pe 4 zile ... inregistrati-va pe forumul Oneden la sectiunea Diete - Dieta de 90 zile si intrati in vorba cu fetele de acolo, va pot spune din experienta mea ca fetele sunt ffff dragute, m-au surprins placut, au fost alaturi de mine, m-au sfatuit si m-au certat cand am gresit ... asa ca eu zic ca e un sprijin moral important pt toata lumea ...mai ales ca va ajuta sa nu gresiti in alegerea meniurilor ... si va puteti contrala fff usor ... eu am legat prietenii cu unele dintre fete si pot sa zic ca ma bucur extraordinar de mult ca le-am cunoscut si sper sa reusim sa ne vedem o data in viata asta slabute si fericite toate ...
Tot pe aceast forum la sectiunea Bucataria noastra ...veti gasi meniuri Rinas 90 in functie de zile ...meniuri preparate de fetele care tin aceasta dieta ...pe unele le ve-ti recunoaste sigur ...avand in vedere ca si eu am postat acolo cateva retete ...
Inca un sfat de la mine este referitor la cantar, nu va cantariti fff des, pt ca ve-ti fi dezamagiti ... incercati sa va cantariti la 2 saptamani o data, desi cartea Rinas spune ca e de preferat o data pe luna dupa ziua de apa.
Ziua de apa, este unul dintre cele mai grele zile, eu personal nu am putut sa o duc la capat niciodata, insa e important ... in ziua de apa veti elimina sigurat cateva grame bune ... este cine elimina 300 g, este cine 500g, este cine chiar si 1 kg ...
Miscarea ... important sa va miscati ...mergeti la plimbari lungi, urcati scarile in loc de lift, faceti sport, sala, sau acasa Pilate ...orice e bine venit ...

Fetele cu experienta Rinas ...puteti lasa la commnet daca mai aveti sfaturi pt persoanele incepatoare ...aceasta pagina de aceea am creat-o sa le fie mai usor atat incepatorilor si cat celor experimentate in nevoaia de a alege un meniu ...

Spor la slabit!!!

3 comentarii:

  1. Buna ziua! Am inceput si eu Rina, sunt in a 4-a zi, cea de vitamine. Va multumesc din suflet pentru varietatea de retete:) Vroiam sa va intreb daca e normal sa am stari de ameteala? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. am tinut si eu dieta asta acum 2 ani. Am slabit de la 80.5 la 67 si de atunci ma mentin intre 67-69 (iarna mai iau dar dau jos reped dupa sarbatori) Cand am tinut dieta am avut si eu ameteli. Dimineata pana la prinz fructele parca nu imi ajungeau si aveam ameteli, iar in ziua de legume fructe (a 4-a) eram tot timpul ametita. Cu tipul m-am obisnuit cu fructele pana la prinz, dar ziua a 4-a am pacalit-o mancand varza calita in putin ulei la prinz si seara, sau fasole verde, spanac, etc, gatite cu putin ulei si condimente. Am fost multumita de dieta si acum vreau sa ma reapuc de ea ca sa mai dau jos 6-8 kg, dupa care ma opresc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. as dori sa stiu daca pot folosi otet ,maioneza, mustar ,zmantana pt salate doar putin de gust...bananele si nucile au foarte multe proteine se pot manca in ziua de fructe?iar ciupercile si spanacul in ce zi se pot manca...va multumesc...

    RăspundețiȘtergere