sâmbătă, 8 mai 2010

PRAJITURA TOSCA

Aceasta reteta corespunde zilelor de carbohidrati seara

Ingrediente :
8 oua,
200g zahar pentru blat si alte 8 linguri pentru crema
50g nuca de cocos
100g mac
4 linguri faina
1 plic praf de budinca de vanilie
300g margarina sau unt
250g ciocolata
Biscuiti cu cacao probabil 300g-cat sa acopere tava in care se face blatul( eu am preferat sa fac un pandispan din 4 oua )
300ml lapte
1 praf de copt
Blatul se face din 8 albusuri batute spuma in care se adauga treptat 200g de zahar. Apoi punem si 50g nuca de cocos+ 100g mac si la sfarsit 4 linguri cu faina + un praf de copt stins in zeama de lamaie. Se toarna compozitia intr-o tava unsa si tapetata. Se lasa la cuptorul bine incins in prealabil, timp de 15-20 min . Eu am copt-o intr-o tava de 30x30 cm.
Crema : 8 galbenusuri + 8 linguri de zahar se freaca bine. Se adauga 300ml lapte si un plic de budinca de vanilie. Se fierbe compozitia la bainmarie pana se ingroasa ca o maioneza. Cand este rece adaugam 300g de margarina sau unt. Crema se intinde uniform peste blat.
Deasupra cremei asezam biscuiti cu cacao unul langa altul - eu am facut un blat de pandispan din 4 oua pentru ca nu-mi prea place sa folosesc biscuiti in loc de blat.Peste biscuiti se toarna ciocolata topita.
Lasati la rece peste noapte si taiati cu un cutit putin incalzit. Va asigur ca se intareste beton peste noapte .

Reteta editata de catre Happy pe forum oneden.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu