miercuri, 17 martie 2010

Chiftelute de soia cu garnitura de cartofi pire cu brocoli

Aceasta receta corespunde zilelor de amidon




Ingrediente:

Pt chiftele

- o punga de soia granule
- delicat dupa gust
- 3 catei de usturoi
- 2 cartofi fierti
- o lingura de boia
- sare, piper
- 2 linguri de ulei de masline
- patrujel verde tocat marunt

Pt cartofi cu brocoli

- 1kg de cartofi si 400 g brocoli congelat
- sare
- o lingura de ulei de masline

Soia se pune la inmuiat in apa circa 30 min, cata apa? puneti soia granule intr-o oala si puneti apa multa ca se umfla ... presarati delicat si lasati asa 30 min ...


intre timp curatam cartofii si le taiem cuburi, le punem la fiert in apa cu sare, brocoli este pus in apa cu sare la fiert.


Dupa 30 min, stoarcem bine soia granule de apa intre cele doua maini, dupa care asezati granulele intr-o oala, adaugati peste cei 2 cartofi fierti, usturoiul pisat, boia, sare si piper dupa gust, patrunjelul verde tocat marunt, uleiul de masline si amestecati cu ajutorul mainilor pana ce obtineti o pasta mai groasa. Scoateti o tava mare si tapetati-l cu hartie de copt, ungeti hartia de copt cu ulei de masline si incepeti sa formati chiftelele, nu le strangeti fff tare intre maini ca se desfac ...

dupa care punem tava in cuptorul preincalzit in jur de 15 min, dupa care se scot si se intorc pe cealalta parte si se pun din nou in cuptor pt inca 15 min.


Intre timp cartofii si brocoli au fiert ... le luam de pe foc si le strecuram, din zeama de pe cartofi retineti un pahar cat sa folositi la pireu ... puneti cartofii si brocoli intr-o oala,

adaugati apa pusa la o parte si uleiul de masline ... cu ajutorul unui mixer frecati bine cartofii cu brocoli pana obtineti o pasta omogena verzuie.




Se servesc chiftelutele de soia cu pireul de cartofi si brocoli, puteti sa le consumati simplu sau cu acrituri ce preferati.

Pofta buna!
Reteta aparuta pe Tunde's Blog

6 comentarii:

  1. Interesante chiftelutele tale de soia! Mie imi place soia granulata mai mult sub forma de umplutura - ardei umpluti, sarmale, etc. Dar aceste chiftelute coapte imi fac cu ochiul!

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie imi place soia,ies niste snitele delicioase din soia la fel ca si ghiveciul cu soia cuburi,insa in varianta de chiftelute inca nu am gustat acest ingredient,ne-ai dat o idee nemaipomenita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Au fost bune ...insa cartofii amestecati cu brocoli au fost bestiali ... ffff bun ...mi-a placut mult ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie neaparat sa incerc! Am mai vazut niste piureuri la tine care-mi fac cu ochiul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ti le recomand pe toate ... si stii ce mai am una pe care nu am avut timp sa o postez inca ...dar la proxima ocazie o sa il postez ...pireu de cartofi cu rucola ..hmmmmm cel mai mult dintre toate mi-a placut pireu cu rucola .... fffff bun...

    RăspundețiȘtergere
  6. Goldielocks sa stii ca mie dintre toate produsele soia desi toate imi plac granulele cel mai mult ca le pot folosi usor ... eu de multi ani folosesc acest ingredient in chiftele in loc de paine ... combinata cu carne iese bestial, jumate carne jumate soia (economisesti si carne ca soia se umfla) restul ingredientelor pt chiftele si gata de prajit in ulei sau in cuptor ... ffff bun abia se observa ca e cu soia, iar chiftelutele cu soia daca nu ti dieta Rinas poti pune oua si atunci totul e mai usor de manevrat ...
    folosesc granule de soia si in alte umpluturi de ex pt sarmale in loc de orez, sau in ardeu umpluti, am facut cand nu tineam dieta Rinas sos de spaghete cu granule in loc de carne deci mie imi place mult dar si snitelele si cuburile sunt bune ai dreptate
    o zi buna si multumesc de vizita

    RăspundețiȘtergere