joi, 29 aprilie 2010

Zacusca cu fasole

Ingrediente:
780 g de ardei gras rosu copt, curatat si facut pasta la robot
1008 g de vinete, coapte, curatate si facute pasta
800 g de ceapa
660 g de morcov
970 g de fasole cu bob mare, din conserva, deci deja fierte
700 ml de pasta de rosii
sare, boabe de piper, foi de dafin
600 ml de ulei

Am taiat ceapa marunt la robot si am pus-o la calit, cand si-a schimbat culoarea am pus morcovul ras, cand am considerat ca s-a inmuiat si morcovul cat de cat am adaugat ardeii, putin dupa vinetele.. uleiul l-am adaugat in 2 parti, la inceput 300 ml si apoi restul de 300 dupa vinete, am condimentat am adaugat si o jumatate de cana de apa, si am lasat la fiert la foc domol, amestecand mai mereu ca sa nu se prinda de oala, cand a inceput uleiul sa iasa la suprafata am adaugat fasolea din conserva, clatita bine.
Am mai lasat sa dea un clocot cat sa se intrepatrunda gusturile si asta a fost.
Am pus in borcane spalate si uscate, fierbinte, le-am infiletat si le-am intors cu fundul in sus, sa se videze, le-am bagat in cuptorul preincalzit la 45 de grade pentru aproximativ 50 de minute dupa care le-am lasat pana s-au racit complet... le-am depozitat in camara.
Voila!

Reteta editata de catre bluedar pe forum oneden.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu