joi, 29 aprilie 2010

Salata de cruditati cu maioneza (salata Atkins)



Aceasta reteta corespunde zilelor de proteine

Ingrediente:

- 2 morcovi
- patrunjel radacina - una
- o ceapa rosie
- 2 catei de usturoi
- 150 g varza verde
- 150 g varza rosie
- un pic de telina
- un pic de gulie
- un ou
- ulei


Legumele se curata se spala si se rade pe razatoarea de cascaval ... ceapa si usturoiul se taie marunt ...




Dintr-un ou facem maioneza cu putin ulei ... nu stiu exact cat ulei am folosit dar oricum nu mult ... smecheria pe care eu o fac ca sa nu folosesc mult ulei si sa obtin totusi maioneza buna este ca folosesc si albusul de ou, amestec galbenusul cu o lingurita de mustar ... si apoi cu ajutorul robotului de bucatarie (chiar e fff util intr-p maioneza buna fara mixer nu incercati sa faceti maioneza cu albus ca nu are nici o sansa ii trebuie viteza mare) incep sa fac maioneza adaug ulei cate un pic ...cand vad ca incepe sa ia contur adaug albusul si dau robotul pe maxima viteza ... mai adaug un pic de ulei si las robotul sa mai amestece un minut ...maioneza devine mai alba, mai pufoasa si mai multa si asta fara mult ulei.



Maioneza obtinuta se pune peste legume, adaugam sare, piper si condimete pt salata ce doriti eu am pus rozmarin si se amesteca.



Eu l-am servit la pranz cu o felie de paine parajita (paine neagra din faina de secara)cu rondele de usturoi si castraveti murati iar seara simplu doar cu castraveti murati.

O salata simpla si usor de facut.




Reteta mea !!!

Reteta editata de catre Tunde pe forum oneden.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu