Majoritatea retetelor se gasesc pe Tunde's Blog si pe forum oneden.com la sectiunea Bucataria Noastra - Retete Rina's 90 - ziua de proteine, ziua de amidon, ziua de carbohidrati, ziua de vitamine si pe aceasta cale multumim tuturor celor care au contribuit la acest continut bogat de retete in special fetelor de pe forum oneden.com - Dieta de 90 zile ...

Piept de pui cu legume gatite la steamer (aparat de gatit cu aburi)

>> sâmbătă, 17 octombrie 2009






Aceasta reteta corespunde zilelor de proteine


Ingrediente:
- un piept de pui
- 500 g morcovi
- 500 g brocoli (eu am folosit congelat)
- o lingura de ulei de masline
- ghimbir macinat, rozamrin, cimbru, sare, piper

Pieptul l-am taiat, le-am batut un pic ca si snitelele, le-am uns cu mana pe ambele parti cu ulei de masline, am condimentat bine in special cu ghimbir ... si am asezat carnita intava de sus (cea pt carne).


Morcovii le-am curatat le-am taiat rondele le-am pus separat intr-un compartiment am pus un pic de sare peste, am desfacut punga de brocoli si am pus legumele intr-o alta tavita am pus sare ... am asamblat tavile una peste alta, am pus apa in aparat si l-am setat pt 60 min.



Dupa 60 min ... am servit carnea cu legumele o lingura de mustar langa carne si 2 castraveti murati.
Un meniu simplu si extrem de gustos ...
Pofta buna!

Reteta aparuta pe Tunde's Blog si pe forum oneden.com

2 comentarii:

isb 22 octombrie 2009, 03:12  

Buna Tunde! Tocmai mi-am cumparat un steamer si vroiam sa incerc ceva! Si iata ca ti-am gasit aceasta reteta! Puiul meu sta la dezghetat1 Sunt tare curioasa ce o sa iasa!
PS Ai o fetita superba!
http://cookingrecepies-isb.blogspot.com

Tunde 22 octombrie 2009, 03:15  

sa ai pofta ... ca de bun e ffff bun mai ales legumele au gust special ... o sa vezi ... multumesc de vizita

Trimiteți un comentariu

Asezati acest bener pe blogurile voastre

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP