sâmbătă, 17 octombrie 2009

Piept de pui cu legume gatite la steamer (aparat de gatit cu aburi)






Aceasta reteta corespunde zilelor de proteine


Ingrediente:
- un piept de pui
- 500 g morcovi
- 500 g brocoli (eu am folosit congelat)
- o lingura de ulei de masline
- ghimbir macinat, rozamrin, cimbru, sare, piper

Pieptul l-am taiat, le-am batut un pic ca si snitelele, le-am uns cu mana pe ambele parti cu ulei de masline, am condimentat bine in special cu ghimbir ... si am asezat carnita intava de sus (cea pt carne).


Morcovii le-am curatat le-am taiat rondele le-am pus separat intr-un compartiment am pus un pic de sare peste, am desfacut punga de brocoli si am pus legumele intr-o alta tavita am pus sare ... am asamblat tavile una peste alta, am pus apa in aparat si l-am setat pt 60 min.



Dupa 60 min ... am servit carnea cu legumele o lingura de mustar langa carne si 2 castraveti murati.
Un meniu simplu si extrem de gustos ...
Pofta buna!

Reteta aparuta pe Tunde's Blog si pe forum oneden.com

2 comentarii:

  1. Buna Tunde! Tocmai mi-am cumparat un steamer si vroiam sa incerc ceva! Si iata ca ti-am gasit aceasta reteta! Puiul meu sta la dezghetat1 Sunt tare curioasa ce o sa iasa!
    PS Ai o fetita superba!
    http://cookingrecepies-isb.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. sa ai pofta ... ca de bun e ffff bun mai ales legumele au gust special ... o sa vezi ... multumesc de vizita

    RăspundețiȘtergere