luni, 26 octombrie 2009

Cartofi piure cu dovleac la cuptor (ludaie) si snitel de soia


Aceasta reteta corespunde zilelor de amidon

Ingrediente:

- 6 cartofi mari
- un dovleac de vreo 1 kg (ludaie acela portocaliu care se coace la cuptor)
- o punga de soia snitele
- sare, piper,
- condimente pt barbeque
- putin curry
- o lingura de unt sau ulei de masline
- patrunjel verde
Incepem cu dovleacum



care trebuie pus la cuptor cat mai repede ca ii trebuie destul de mult pana se face moale ... spalam dovleacul il taiem in doua,


curatam partea cu seminte si il punem pe o tava ... il punem la cuptor circa o ora jumate ... intre timp curatam cartofii, le taiem cuburi si ii punem la fiert in apa cu sare ...
Snitelul eu personal l-am inmuiat in apa cu delicat timp de 30 min ...


deobicei eu nu fierb soia il inmoi in apa cu delicat 30 min ... dupa care l-am stors bine de apa ... le-am condimentat si pe o parte si alta cu condiment barbeque ... le-am asezat intr-o tava, le-am stropit cu ulei si am presarat deasupra un pic de pesmet,


l-am pus la cuptor circa 30 min ...Cand cartofii au fiert ... se scot cartofii cu o paletina din apa, pastrati apa ca vom avea nevoie de ea ... daca dovleacul s-a copt bine, il scoatem din cuptor il lasam un pic sa se raceasca ca sa il putem prinde in mana, dupa ce s-a racit cu ajutorul unei linguri scobim miezul si il asezam peste cartofii fierti,


adaugam, o lingurita de curry, apa in care a fiert cartofii ...o lingura de unt sau ulei de masline...



cu ajutorul mixerului vom obtine o pasta de cartofi de culoare portocalie ... adaugam peste frunze da patrujel verde tocat marunt si amestecam.





Scoatem si snitelele din cuptor
Se serveste cald cartofii cu snitele de soia si castraveti murati sau salata de cruditati.



Pofta mare!

Reteta aparuta pe Tunde's Blog si pe forum oneden.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu