sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Guacamole - crema de avocado


  Guacamole ... suna bine ... insa nu am avut curajul sa fac pana acum ... acum cativa ani am cumparat din curiozitate un avocado sa vedem si noi ce o fi asta ... nu ne-a placut l-am aruncat ... insa tot aud de la multe fete de acest guacamole ... iar Elena m-a facut sa ma gandesc ca poate ar fi vremea sa fac si eu poate mi-ar place ... si asa a fost ... de azi sunt fan guacamole ... mi-a placut ffff mult ...desi reteta Elenei l-am schimbat un pic ... am citit pe net de la un mare bucatar ca daca faci guacamole pt prima data  ar fi bine sa combini in aceasta crema si niste cubulete de rosii ... pt ca ii da un alt gust ... si apoi sa incerci varianta adevarata ... ei mie asa de mult mi-a placut ca sigurat o sa mai fac ...

  Ingrediente:
- 2 avocado (daca doriti o cantitate mare luati mai multe avocado )
- 2 catei de usturoi
- o rosie
- ulei de masline
- jumate de lime eu nu am avut si am folosit lamaie
- sare
- o legatura de patrunjel verde


  Spalam avocado ... il taiem in doua ...


vom ramane cu o jumatate in care va ramane samburele ... m-am informat si este un mod foarte simplu de a scoate acel sambure ... iei jumatatea de avocado in mana si cu ajutorul unui cutit mare se scoate samburele ... adica se infinge cutitul in sambure exact ca si cum se vede in imagine ...



si iese cu usurinta  ...



dupa ce am scos samburele cu ajutorul unei linguri scoatem miezul de avocado intr-un vas ...




cu ajutorul blenderului de mana se paseaza pana obtinem o pasta verzuie ...



coaja si samburele se arunca ... rosia se spala si se taie cubulete,


usturoiul se curata si se piseaza, patrunjelul verde se toaca marunt  ... se pune totul intr-un vas se pune  peste ulei de masline, zeama de la jumate de lamaie, sare ...



si se amesteca bine ...


  Se serveste in orice zi al dietei Rinas ... eu azi l-am servit cu cartofi prajiti la cuptor ... la zi de amidon ...


  Pofta buna!!!


4 comentarii:

  1. Incercarea n-are moarte! Si cred ca delicios a fost. Daca am voie, iti recomand pt. data viitoare sa folosesti avocado foarte coapte. Acelea care le-ai folosit tu nu au fost prea coapte. Ele arata afara aproape negre cind sint coapte si atunci au un gust mai deosebit! O duminica placuta ! Cami

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc de sfat ... o sa urmaresc ... dar daca e coapta e si moale? sau cum? ma lamuresc eu cu timpul ...merci duminca placuta si tie ...pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Da ,cind e asa neagra la coaja este foarte coapta si este moale de tot. Are si alt gust, mult mai bun, nu asa ca "sapun" zic eu citeodata cind e prea necoapta! o zi buna! Cami

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc camin ... o sa tin cont ... o zi buna si tie

    RăspundețiȘtergere