duminică, 1 noiembrie 2009

Frigarui de pui gatit la steamer cu sos de legume


Aceasta reteta corespunde zilelor de proteine

Ingrediente:

- un piept de pui intreg
- o ceapa alba
- o ceapa rosie
- un ardei
- 500 g ciuperci proaspete
- 3 rosii
- un morcov
- 2 catei de usturoi
- suc de rosii - 200 ml
- ulei de masline
- condiment barbeque
- piper, ghimbir macinat


Pieptul de pui l-am spalat si l-am taiat fasii apoi patratele mai mari, le-am stropit cu un pic de ulei de masline si le-am condimentat cu condiment barbeque ...


legumele le-am spalat, rosiile, ardeiul le-am taiat cuburi, am curatat ceapa si le-am taiat cuburi, ciupercile le-am curatat si le-am indepartat coditele si le-am pus la o parte pt sos, morcocul l-am curatat si le-am taiat cuburi.


Am luat betisoarele pt frigarui si am inceput sa asez ingredientele pe bat, o rosie, o ceapa, o carne, o ciuperca, un ardeiun morcov si tot asa ...


cand am terminat de facut frigaruii ...e-am asezar in steamer ... am folosit tot steamerul pt frigarui ... ca sa se faca bine nu am ingramadit multe frigarui intr-o tava ci le-am pus cate 3-4 in ficare tava ...


am setat steamerul pe 60 min (insa nu mi-a luat atat cam 40 min), am pus apa in aparat si i-am dat drumul.

Intre timp am pregatit sosul ... legumele ramase de la frigarui le-am taiat marunt, coditele de ciuperci la fel,



am incins intr-o oala o lingura de ulei de masline am adaugat legumele, le-am calit bine,


am adaugat o lingura de boia, am amestecat bine, am pus apoi sucul de rosii, sare si ghimbir macinat ...


le-am lasat sa fiarba,cand legumele au fiert ...am luat blenderul de mana si le-am pasat.

Cand frigaruii au fost gata ...


le-am servit pe o farfurie alaturi de sos de legume.


Au fost ffff buni mai ales ca legumele au avut un gust mai deosebit ...

Pofta buna!

Reteta aparuta pe Tunde's Blog si pe forum oneden.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu